۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

روانشناسی انتخاباتی

موسوی:شما انسان خوبی هستید.وقتی فکر می کنید گاها چیزهای خوبی نیز به ذهنتان می رسد.اما هیچگاه قاطعیت لازم را برای انجام افکارتان ندارید.شاید آیندگان از شما به عنوان مصداق بارز ضرب المثل هر وقت شل بگیری سفت می خوری نام ببرند.این تنها خاصیت شماست . پس سعی کنید اراده خود را با تمرین قوی کنید.

کروبی: شما انسان با هوشی هستید که به خوبی گذشته را چراغ راه آینده خود کرده اید. ویژگی بارز شما شجاعت و قاطعیت است.بهترین شغل برای شما ، امداد و نجات است. چرا که نه تنها خودتان را نجات می دهید بلکه 2 نفر دیگر را هم نجات می دهید.شما با عمل خود حرف می زنید و شعارتان در زندگی سفت بگیر تا شل بخوری است.

احمدی نژاد: متاسفانه شما برای به کرسی نشاندن حرف خود از دین تا ناموس ملت مایه می گذارید.شما بعد از اینکه 7999999999 انسان روی کره زمین را به درغ گویی و کارشکنی متهم کردید.عاقبت گیر دادن به عکس خودتان در آینه را آغاز می کنید. پس همین الان برای جلوگیری از دیوانگی گیر دادن را تمام کنید.

رضائی: شما مصداق بارز "نه این وری ، نه اون وری" هستید. از چهره شما می توان آیکون مظلوم طرف حق را ساخت.

تحریمی: شما دچار نوعی بیماری به نام بیلاخ خوردگی مشروعیت از جانب محمود هستید و به دلیل کابوسی که شبها می بینید امسال تصمیم به رای دادن گرفته اید.

پی نوشت1:احتمالا وقتی این پست را می خوانید رای خود را در صندوق انداخته اید . پس فقط با خواندن این نوشته به گونه ای عاقبت خود را خواهید دید.

پی نوشت 2 : امیدوارم از این نوشته معلوم نباشد که من کروبی ام

پی نوشت 3: به دلیل ذیق وقت تمام حرفهایم را در این پست خلاصه کردم

.......................

کارخانه پگاه اعلام کرد: هر کس فردا به احمدی نژاد رای دهد شیرم را حلالش نمی کنم

فید وبلاگم خراب شده و نمی دونم باید چیکارش کنم.... به قول آقای موسوی چیز توش

هیچ نظری موجود نیست: