۱۳۸۷ شهریور ۲۵, دوشنبه

از قضایای روزگار....ای عجب!!!

نمی دونم چرا این همه مدت آپ نکردم ٬ شاید به قول یکی از دوستان چون زیادی خوشم.

اما چیزی که امروز محرک من شد تا بنویسم این شکایتهای جور واجور و بسیار تعجب برانگیز از آقای نامجو بود. واقعا آدم تعجب می کنه ! آخه خوندن قرآن به شکل دیگه ایی به جزء شکل مرسوم هم شد شکایت؟! اصلا مگه قانونی در رابطه با اشکال مختلف قرآن خوانی هم داریم؟ یا اینکه زمانی که این آقایون قرائت رو یاد گرقتن کسی بهشون گفته فقط باید قرآن رو با همین صوت خوند ولاغیر؟ اصلا همچین چیزی با عقل جور در میاد؟ اگر این آقایون برای ما روشن بکنند که با چه تفکری دست به این شکایت زدند خیلی ازشون متشکر می شم.

**چند وقت پیش هم شنیدیم که کوروش یغمایی فوت شده ٬ خدا رو شکر معلوم شد فقط شایعه بود. اما یه خوبی داشت و اون هم این بود که به یاد این هنرمند با استعداد کشورمون بیوفتم .

هنرمندی که بسیاری از لحظه های غمگین من رو کمی آرامش بخشیده و لحظه های شادی رو هم بیشتر کرده. به نظر من که هنوز هنرمندی نتونسته مثل کوروش کار کنه.

طبق عادت (یا رسم) جالب ما ایرانیها نخبگان ما هیچوقت عمر نمی کنن که ببینن جامعه قدر اونها رو می دونه (یعنی همیشه بعد از مرگ عزیز می شن)

**راستی این آلبوم سیاوش قمیشی هم خیلی با حال شده ها!! دارم باهاش حال می کنم

پ.ن : داشتم این رو می نوشتم که یه نفر حرفه جالبی بهم زد٬ گفت: خود قرآن یه آهنگ بخصوصی داره که هر کسی می تونه اونجور که دلش بخواد بخوندش ٬ در همین حین یکی دیگه گفت پس اونهایی که قرآن رو با آهنگهای پاپ و تازه به زبان انگلیسی می خونن پس چی می شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: