۱۳۸۷ مهر ۱۳, شنبه

نمردیم و معنی خدمت صادقانه رو هم فهمیدیم







نمی دونم چرا هر وقت میام در مورد یه چیزی بنویسم فورا یه خبر دربارش منتشر می شه! نمونش همین دکتر علی کردان!!

واقعا این یکی از حقایق دردناک سیاست این سرزمینه. هر چند که اعتراف کرد. اما ذره ای از عصابانیت من رو خاموش نکرد.

چند نکته جالب در این مورد وجود داره. یکی اینکه این آقا هنوز که هنوزه از رو نرفته با کمال پر رویی می گه :امیدوارم خدمت به این مردم رو انجام بدم.

نمی دونم با چه رویی داره این حرف رو می زنه(والله تو هر مملکته دیگه ای بود یارو حداقل 20 دفعه استعفا داده بود)



*البته ایشون گفتند که یکی سرم رو کلاه گذاشته و امیدوارم قوه قضائیه دستگیرش کنه(حرف از این خنده دارتر نشنیده بودم)از اون طرف رئیسش آقای احمدی نژاد هم گفته غصه نخور عزیزم برای خدمت رسانی نیازی به این کاغذ پاره ها نسیت که!!

ببخشید ایشون هنوز می خواد خدمت کنه! این چه خدمتیه؟! که به هیچ وجه نمی شه بی خیالش شد؟!

حالا بگذریم از اینکه ایشون ادعا کرده که لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه آزاد داره که اون هم رد شده(برای این دیگه کی سرش کلاه گذاشته؟)

*یه نکته دیگه هم تو سخن آقای کردان وجود داره و اون رسم عذر خواهی نکردن و همیشه طلبکار بودن مسئولین از مردمه که تو سخن آقای کردان دیگه کاملا بی پرده شد.



*آقا جون ما نه عامل استکباریم! نه چیزه دیگه ٬ ولی آدم بعضی چیزها رو باید از جاهای دیگه دنیا هم یاد بگیره.یادم میاد چند سال پیش نخست وزیر وقت انگلیس ٬تنی بلر در مجلس سنا بخاطر آوردن اینترنت پر سرعت بدون فرهنگ سازی عذر خواهی کرد.

حالا اگر مملکت ما بود!

این یه دفاعیه قبل از اقرار به جعلی بودن مدرک

آقا با این همه گند کاری تازه کلی کشته مرده هم داره!

این هم یه نمونه از تناقض گویی های بعضی ها!

پ.ن:البته آقای احمدی نژاد در بکار بردن عبارت کاغذ پار یادشون رفت که بگن آیا به راستگویی یا دروغگویی چی هست؟

۴ نظر:

نسیم گفت...

سلام
با اجازتون وبلاگ شما رو تو لیست وبلاگ های مورد علاقه ام گذاشتم.

نسیم گفت...

می دونی چند تا شرکت تو تهران هست (با سابقه زیاد) که بر اساس سوابق وتجربه کاری به افراد مدرک تحصیلی از دانشگاه های به ظاهر معتبر (که البته وجود خارجی ندارند) می دهند؟ از لیسانس تا فوق لیسانس و دکتری و هزینه صدور هم با توجه به مدرک در خواستی فرق می کند. شکل مدارک صادره هم کاملا مشابه یک مدرک معتبر هست (و حداقل غلط های املایی مدرک آقای کردان را ندارد!). فکر می کنی تا حالا چند نفر از این مسوولان دلسوز از این گونه مدارک دریافت کرده اند؟ برای دریافت یک فوق لیسانس یا دکتری باید چند سال تمام وقت تحصیل کنی ولی آقایان در حین خدمت این مراحل تحصیل را می گذرانند و دکتر و مهندس می شوند (زمانه مهندس که دیگر گذشت و الان همه دکتر هستند). فکر کنم چند سال دیگر شرط نمایندگی را هم داشتن مدرک دکتری بدانند (که ماشا.. اکثر مسوولان دلسوز کم کم در حال کسب آن هستند.) حالا این یکی گندش در آمد (که آن هم چون بعضی نماینده ها با ایشان مشکل داشتند این قضیه را رو کردند) خدا میداند چند نفر مشابه ایشان در پست های حساس مشغول خدمت رسانی هستند (و البته که برای خدمت رسانی نیازی به این کاغذ پاره ها نیست)

دوشیزه شین گفت...

سلام
به نظرم ما هم مسئولیم ها.آخه سکوت می کنیم

ن.ص گفت...

یه سر به اینجا بزن جالبه

http://profs-against-plagiarism.blogspot.com/2008/10/blog-post.html